mnie nie widać! yay!

niedziela, 22 listopada 2015

Czy to już koniec Wodogrzmotów Małych?

Ostatnio Alex Hirsch na swoim twitterze opublikował pewną wiadomość.



Tłumacząc, Alex napisał: "Hey ludzie. Wodogrzmoty Małe były cudowną przygodą, ale plotki są prawdziwe - serial osiąga swój finał."

Pod linkiem, który zamieścił twórca Gravity Falls, kryje się jego tumblr. Tam wyjaśnił dlaczego to wszystko się stało. Ja także zamieszczam link do tej strony, jednak dla Was przetłumaczę tekst.

http://shmalexsmirsch.tumblr.com

Witaj internecie. Mam smutną wiadomość, którą muszę Wam przekazać. Siedzicie? Macie minutkę? Proszę, tutaj macie zdjęcie jamnika przebranego za kredkę, żeby się zrelaksować.


Wszyscy czują się dobrze? Ok, jedziemy.

Trudno mi to powiedzieć, więc nie będę owijał w bawełnę: Wodogrzmoty Małe zbliżają się do końca. Zostały jeszcze dwa odcinki: "Weirdmageddon II: Escape from reality" i "Weirdmageddon III", który będzie jednogodzinnym finałem. Po tym, Wodogrzmoty Małe się skończą.

Wiem, jakie to trudne dla tak wielu fanów i wiem, jak się czujecie kochani. Ale zanim zaczniecie mi wysyłać GIFy z widłami i pochodniami, dajcie mi wytłumaczyć.


Pierwszą rzeczą, którą musicie wiedzieć jest to, że serial nie jest odwołany - jest zakończony. To jest w 100% moja decyzja, którą podjąłem już bardzo dawno temu. Zaprojektowałem Wodogrzmoty jako serial z zakończeniem, o jednych, epickich wakacjach - serial z wstępem, rozwinięciem i zakończeniem. Istnieje pełno seriali, które kończą się, zanim się jeszcze rozwiną, albo tajemnice są rozwiązane, zanim serial zdąży uzyskać sukces.

Ale ja chciałem, by Wodogrzmoty Małe miały tajemnicę, która będzie miała prawdziwą odpowiedź, przygodą z dreszczykiem, końcem, z wielkim znaczeniem dla postaci - o to dbam najbardziej. To jest rzadko spotykane w telewizjii i trudne do uzyskania, a Disney spisało się cudownie w tej roli. Wiem, że to rzadkość w tym biznesie i bardzo trudne, ale chciałbym podziękować tej wytwórni, która pozwoliła mi zacząć ( i skończyć) serial tak, jak to sobie wyobrażałem.

Ale Wodogrzmoty Małe nigdy nie miały być serialem, który będzie trwał i trwał przez wieki. Serial miał być odkrywaniem, przygodą wakacyjną, z sensowną historią. Tak naprawdę, serial kończy się, kiedy nasi główni bohaterowie kończą okres dzieciństwa.


Żadne słowa nie mogą opisać tego, jak wdzięczny jestem milionom fanów, którzy oglądali Wodogrzmoty Małe. Tworzenie serialu, pisanie scenariusza, podkładanie głosu pod postać jest naprawdę cudownym doświadczeniem. Ale każdy list, tweet, tatuaż, rysunek, kostium i przedmiot od fanów, wypełnia mnie radością. Do fandomu Wodogrzmotów Małych - kocham Was. Jesteście dziwni, mądrzy, ciekawscy i byliście inspiracją dla mnie i mojej ekipy. Podnosiliście nas na duchu, gdy byliśmy smutni i zainspirowaliście nas do dalszej pracy. Mam nadzieję, że spodoba Wam się finał tak samo, jak spodobał Wam się serial. 


Ale jeśli nie, to zachowajcie to dla siebie.
I tak wiem, że to dalej jest trudne dla fanów, więc zamieszczam FAQ dla Was.

FAQ

Czy to żart? Jesteś ogromnym żartownisiem!
Nie, kurczę, to jest prawda. Nah man, this is real. Wiem, że teraz macie żałobę - dlatego pełno ludzi myśli, że Andy Kauffman i Tupac ukrywają się w lesie i czekają na rok 2016. Ale to jest prawda. Poza tym, zasmucanie milionów ludzi, to naorawdę słaby żart. Moje żarty są o wiele lepsze, niż to!
Jak tak można!? Chce się na kimś wyżyć! Czy jest tutaj ktoś, na kim mogę się wyżyć? 
Bycie złym jest łatwiejsze niż bycie smutnym, rozumiem to! Ale tutaj naprawdę nie ma wrogów. Moja drużyna i ja wymyśliliśmy coś i stworzyliśmy na podstawie naszej zwariowanej wyobraźni. Jeśli chcesz się na kimś wyżyć, obwiniać kogoś... Nie wiem... na kozie. Tej z podejrzanymi oczami. To wszystko jej wina.
Czy zamierzają zrobić trzeci sezon bez ciebie? Czy nazwą to "Gravity Falls Babies: The New Class: Generations?"
Cóż, to fajny pomysł i w ogóle, ale nie ma planów, by zrobić nowy sezon.
Co teraz zrobisz? Czy zamierzasz teraz jeździć na barierkach z twoimi rzeczami, grając na harmonijce, idąc tam, gdzie cię wiatr poniesie?
Te pytania są soexyficzne, kochani. Prawdą jest- nie wiem! Spędziłem ostatnie 4 lata na życiu dzięki Wodogrzmotom. Zarwałem więcej nocy, niż ktoś, kto pracuje w NASA i siedziałem w swoim gabinecie rozmyślając. Wreszcie mam znowu pełno opcji przed sobą. Zobaczymy!

Jak możemy śledzić twoje osiągnięcia?
Możecie znaleźć mnie na twitterze @_AlexHirsch. Będę tweetował pełno podpowiedzi co do finału Wodogrzmotów!

Czy ostatni odcinek będzie taki, jak go sovie wyobraziłem? Jeśli nie, mogę zbombardować twój dom?
Chodzi o to, że ja nie mam domu! Mieszkam w "hrabstwie". Ale tak naprawdę - moja drużyna pracowała tak ciężko, aby zrobić ten serial najlepszym, jaki się da. Oczywiście nie ma możluwości, by zadowolić każdego fana. Ale ten serial pokazuje, jak bardzo możecie się cieszyć i to jest najlepsze. Czy każde pytanie odnośnie Wodogrzmotów zostanie wyjaśnione na końcu? Oczywiście, że nie. Ale to pozostawi kilka materiałów dla potencjalnych Wodogrzmotów w przyszłości... ( włącznie z tym, że Dziennik3 będzie w sprzedaży w 2016)

Czy jesteś PEWIEN, że już nigdy nie stworzysz więcej Wodogrzmotów Małych? 
Wiem, że jest pełno fanów, którzy będą smutni widząc Pinesów po raz ostatni, ale tylko dlatego, że historia się kończy. Ale to nie znaczy, że już nigdy nie dobaczymy Dippera, Mabel i Stana. To oznacza, że rozdział jest zamknięty i to oznacza, że na razie skończyłem opowiadać ich historię.
Chciałbym podziękować Disneyowi, mojej cudownej ekipie i moim fanom, za branie udziału w tej przygodzie do miejsca zwanego Wodogrzmogy Małe. Mam nadzieję, że kiedyś to się powtórzy. 
Wasz kumpel,
Alex Hirsch

PS: pqxv tbfoa (co po przetłumaczeniu oznacza; Stay weird, czyli pozostań dziwnym)
PPS: Chcesz podziękiwać ekipie i innym za cudowną pracę? Użyj #GravityFinale


Trochę czasu mi zajęło przetłumaczenie tej smutnej wiadomości, więc proszę, abyście to docenili. Jeśli w poprzednich postach pisałam krótko i trochę nieciekawie, to przepraszam, po prostu piszę je na szybko. Prosiłabym także o komentarze, na pewno zachęcą mnie do dalszej pracy. Jeszcze zanim się pożegnamy, wstawiam obrazek, którym moja superaśnia koleżanka opisała bieżącą sytuację.


24 komentarze:

  1. Dzieki za przetlumaczenie(dla innych ktozy troche mniej znaja ang. ).Ahhh.smutna wiadomosc....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za przetlumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  3. oh... to jedyna taka fajna kreskówka (dla mnie) i nic jej nie zastąpi. Najbardziej ciekawe było to że nie była ona dla dzieci i bardzooo ją polubiłam! Żegnajcie wodogrzmoty przygotowuję się na ostatni odcinek! I mam nadzieje że otworzysz ten rozdział i kontynuujesz wodogrzmoty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Weście nie możecie wymyślić czegoś takiego że np. bil powraca i wszystko zaczyna się od nowa gry diper i mieibel są dorośli ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no to akurat zbyt oklepane- główny antagonista powraca, sens jego pokonania nie jest już ciekawy bo i tak wiemy, że powstanie niesamowicie irytująca pętla.Oczywiście lepiej zrobić dorosłych bohaterów, ale elementy typu: miejsce, historia oraz główny czarny charakter powinni być nowe. Można było by także pokazać postać wujka epizodycznie (jako starszego pana). Różnica wieku nie byłaby taką przepaścią pomiędzy Wendy a Masonem (Dipperem)- 15 a 12/13 zmieni się w 28 a 25/26- co pozwala na otwarcie nowego wątku, tym razem z bardziej dojrzałymi bohaterami.

      Usuń
    2. Moim zdaniem lepiej by było żeby pojawił się kompletnie nowy może nawet potężniejszy od Bila przeciwnik.

      Usuń
  5. Boże tylko nie to! TO BYŁ MÓJ NAJUKOCHAŃSZY SERIAL!OGLĄDAŁAM GO PO NOCACH! JA SĄDZĘ, ŻE ALEX CHCIAŁ TYLKO NASTRASZYĆ FANÓW TEGO SERIALU I ZROBI 3 SEZON LUB NAKRĘCI FILM...PROSZĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wiecie, on napisał, że ,,to nie znaczy, że już nigdy nie zobaczymy Dipper, Mabel i Stana" i że NA RAZIE kończy, ale można zacząć nowy rozdział, nie? Uszy do góry! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie w Ameryce 3 sezon który zacznie się w lipcu 2017 roku. Informacja potwierdzona.

      Usuń
    2. Jeśli uważasz,że będzie 3 sezon, proszę podać źródło tej informacji.

      Usuń
    3. Po pierwsze w ostatnich z scen ostatniego odcinka mamy napisane do zobaczenia w następne wakacje .Po drugie po puszczeniu ostatnich słów Billa od tyłu możemy usłyszeć że on wróci .Po trzecie jest gra o wodogrzmotach w której zawarte są szyfry które dają nam do zrozumienia że na terenie wodogrzmotów małych istnieje pewna organizacja (która według mnie wskrzesi Billa ) oraz że Bill wróci pod inną postacią oraz o innym imieniu.

      Usuń
    4. Napisz co o tym myślisz.

      Usuń
    5. To już każdy wie -_-
      Ostatnie słowa Billa odnosiły się do statuy, która ostatnio została odnaleziona.
      A według mnie takie doszukiwanie się, to po prostu robienie sobie fałszywej nadziei. Alex od początku chciał, by Gravity Falls miało 2 sezony.
      Serial nie został "anulowany". On został doprowadzony do wersji finalnej.

      Usuń
    6. Możliwe jednak, że w nowym serialu Alexa Bill powróci "jako inna postać z innym imieniem" jako taki Easter Egg...
      Nie wiem, ale wątpię, by Alex pracował na raz przy 3 sezonie GF i nowym serialu.

      Usuń
  7. Ale zauważ że napisał "narazie skończyłem opowiadać ich historię " oraz że "ten rozdział został zamknięty" więc możliwe że w przyszłości wróci do wodogrzmotów z nową historią. Możliwe że nawet za kilka dobrych lat, ale i tak dla każdego fana wodogrzmotów będzie to wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdyby ktoś „inny” wpadł na pomysł stworzenia trzeciej serii wodogrzmotów ? Gdyby ktoś chociarz spróbował ją zrobić ? Ktoś kto umie animować i obejrzał wszystkie odcinki obu serii i zrozumiał ich sens. Osobiście sam o tym myślę wrazie kontaktu ze mną podaję swój e-mail: jakubfabijan.pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To był, jest i będzie zawsze i nigdy i wszędzie i nigdzie najlepsza opowieść i kreskówka. Ale to musiało się tak skończyć... Wspaniałym zakończeniem. Szkoda tylko że dowiedziałam się tego tak późno :-/ i w tak dziwnym miejscu i czasie... Tiaaa..... Tylko jakiś głupol mógł się tego dowiedzieć siedząc sobie w WC na sedesie. No cóż. To jest moja ulubiona kreskówka Forever.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie chce stracic wodogrzmotow chcialbym zeby powstal 3 sezon plakalem przez 3 dni ze juz ich nie bedzie

    OdpowiedzUsuń
  11. Obejrzcie to 2 sezon 39 odcinek 26 minuta 48 sekunda prawy górny róg ekranu macie odpowiedz na kiedy powstanie sezon 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę znaleźć tego odcinku a kiedy będzie sezon 3

      Usuń
  12. Niestety ale juz nie powstanie cos tak doberego jak Wodogrzmoty male nie bedzie 3 sezonu juz nigdy niestety to juz koniec Wodogrzmotow malych a moze ktos zna jakas inna fajna kreskowke ???

    OdpowiedzUsuń
  13. jusz nigdy nie bendze sezonu 3 :(

    OdpowiedzUsuń
  14. NAJLEPSZA kreskówka na świecie, jest mi tak przykro że się skończyła oraz że dowiedziałem się o niej nie dawno. Powinna mieć o wiele więcej odcinków (może nie tyle co M jak Miłość ale więcej) mam nadzieję że zrobią 3-4 sezon w którym dzieci Dippera bądź Mabel znajdą dziwną statułe trójkąta z okiem na wakacjach w Gravity Falls

    OdpowiedzUsuń
  15. 7 lat już czekam i powoli tracę już nadzieję

    OdpowiedzUsuń

Remember: Reality is an illusion, the universe is a hologram, buy gold, bye!