mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Alternatywna piosenka Billa

Twórca soundtracku do Gravity Falls - Neil Cicierega opublikował wczoraj na swoim tumblrze alternatywną wersję piosenki Billa do Weirdmageddonu.

Jest to wersja demo z czasowym tekstem, gdyż Neil nie wiedział jeszcze co będzie animowane.
Ja osobiście po dziesięciokrotnym przesłuchaniu piosenki uważam, że jest ona o wiele lepsza od "We'll meet again" i mam nadzieję, że Alex da się namówić do zaśpiewania tego głosem Billa.
Link do postu http://neilblr.com/post/142982667678

Znalazłam tą piosenkę już na YouTube, ponieważ nie mam pojęcia, jak przeciągnąć pasek odtwarzania z Tumblra tutaj.


Oczywiście mogę obiecać, że niedługo pojawi się wersja z polskimi napisami dodanymi przeze mnie (Może nawet to wykonam?)
Mam nawet taki szalony pomysł, aby spróbować zrobić do tego storyboard w jakimś programie do rysowania. (Tyle razy to przesłuchałam, że mam pełne wyobrażenie tego) Jednak niczego nie obiecuję, ponieważ jeszcze nie do końca umiem obchodzić się z tabletem graficznym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Remember: Reality is an illusion, the universe is a hologram, buy gold, bye!