mnie nie widać! yay!

niedziela, 8 maja 2016

Piątkowe FallArty #3 - Zaległa Magiczna Piętnastka


Tym razem Piątkowe Arty pojawiają się w niedzielę. Mam nadzieję, że to tylko jednorazowy przypadek i więcej takich 'niespodzianek' nie będzie. Miałam długi czas wolnego, bo majówka, a potem matury, więc można poleniuchować. No i tak sobie poleniuchowałam, że we wtorek się rozchorowałam i do soboty leżałam w łóżku.
Dzisiejszym tematem FallArtów będzie nasza ukochana Mabel!


Albo za dużo Smile Dip'a, albo tęczy. 
Albo jedno i drugie.

Typowy arcik lekko wchodzący w styl mangi.

Będą Doritos! Będą Nachosy! 
Będą trójkąty!



 Kocham obrazki tej osoby, chociaż nie mam pojęcia jak się nazywa. (Ktoś pomoże?)

To jest takie chibi, że wprost musiałam to tutaj dodać.

BOOP!

'Czemu jesteś smutna Mabel?'
'Cicho, przeszkadzasz mi w udawaniu, że biorę udział w teledysku tej smutnej piosenki..."



[13]

Mabel jako dziecko mnie rozczula! 
A teraz wszyscy razem na trzy:
'AWWWWWWW'

[15]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Remember: Reality is an illusion, the universe is a hologram, buy gold, bye!