mnie nie widać! yay!

niedziela, 19 czerwca 2016

Ogłoszenia parafialne (NABÓR REDAKTORÓW!!!!)

 
Bardzo proszę o przeczytanie!!!

Mam bardzo ważne ogłoszenie. Przede wszystkim, chciałabym poinformować, że niestety musieliśmy pożegnać się z redaktorką - KozaAnanaSowa. Niestety nie odpowiada ona na żaden z moich maili, a ja nie mogę sobie pozwolić na takie przestoje na blogu.
W związku z tym: OGŁASZAM NABÓR REDAKTORÓW!!!

Jednak tym razem mam pewne wymagania. Oto i one:

  • Redaktor musi mieć czas wolny, aby dodawać minimum 2 posty na tydzień. Ja nie jestem jakąś osobą, która tylko siedzi w domu i codziennie dodaje posty. Jak zauważyliście, nie jestem w stanie wszystkiego sama ogarnąć.
  • Redaktor musi mieć świadomość tego, czego się podejmuje. Jego wypowiedzi oraz artykuły muszą być poprawne gramatycznie i ortograficznie. 
  • Redaktor może sobie wybrać, jaką serię na blogu chciałby prowadzić.
  • W zgłoszeniu proszę podać swoje ewentualne "doświadczenie" w prowadzeniu bloga, krótką wypowiedź, dlaczego  chciałby zostać redaktorem oraz to, co chciałby robić na tym blogu.
  • Dobrze by było, gdybym miała kontakt mailowy z Redaktorem, powinien on odpowiadać lub chociaż czytać wiadomości, które do niego napiszę.
  • Zgłoszenia proszę wysyłać na maila: osielsk16@gmail.com
Wybaczcie, że tak dużo wymagań, ale jeśli chcemy, aby ten blog funkcjonował tak dobrze, jak na przykład: For Glorious Equestria, muszą tutaj panować pewne zasady.
Dziękuję za uwagę.



















2 komentarze:

  1. A ja piszę teorię, i się tak wciągnęłam, że straciłam poczucie czasu 0.0 A i wakacje będę miała więcej czasu, a więcej czasu = więcej teorii

    OdpowiedzUsuń

Remember: Reality is an illusion, the universe is a hologram, buy gold, bye!