mnie nie widać! yay!

środa, 24 sierpnia 2016

Codzienny Art #13 "Mała umowa?"

"Jesteś ze mną? Czy przeciwko mnie?"


(Teoria)
Ta głupia blondyneczka musi zniknąć z życia mojego brata! Muszę przekonać Will'a żeby coś z nią zabił... Szantaż na pewno zadziała.

(Opis fallarta)
Na rysunku widać Will'a Cipher'a oraz Mabel Gleeful*. Młoda Pines podpiera się o demona, który siedzi.

(Opis Mabel)
  • Posiada ona brązowe włosy oraz niebieskie oczy, które delikatnie świecą na ten sam kolor.
  • Nosi ona specjalny kostium**, który zakłada na swoje występy oraz niebieskie buty na obcasach.
  • Na głowie ma opaskę ze świecącą broszką.
  • Trzyma sznurek, który jest przyczepiony do kajdanek Will'a.
  • Uśmiecha się chamsko
(Opis Will'a)
  • Ma on niebieskie włosy oraz oko tego*** samego koloru, które również się świeci.
  • Ma na sobie białą koszulę na guziki, czarne spodnie i ciemne buty.
  • Nad jego głową lewituje mały czarny cylinder.
  • Na nadgarstkach ma kajdanki(?) przyczepione do sznura, który trzyma Mabel.
  • Płacze i patrzy z przerażeniem na swoją "właścicielkę".
(Ode mnie)
Uważam, że ten fallart jest cudny i bardzo dopracowany :)
Gdyby było jeszcze tylko jakieś tło (Na przykład piwnica ( ͡° ͜ʖ ͡°) itp.)

(Historia)
Podeszłam do niego z triumfalną miną. On popatrzył na mnie z strachem i lekko się odsunął. Podeszłam do niego, gdy nasze twarzy dzieliły zaledwie centymetry to powiedziałam, że mam ofertę nie do odrzucenia. Will niestety nic nie mówił. Zaproponowałam mu, że zabije Pacyfikę, a za to dostanie dzień wolny. Myślałam, że się zgodzi, a on odwrócił się i zaczął płakać. Zdziwiłam się...
~~~
*dopiero się dowiedziałam, że ona ma na imię Gleeful, a nie Pines.
**Nie wiem jak to nazwać..
***Ona ma tylko jedno oko c'nie?
~~~

~Cookie :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Remember: Reality is an illusion, the universe is a hologram, buy gold, bye!