mnie nie widać! yay!

sobota, 31 grudnia 2016

Muzyczne Wodogrzmoty III


Znalezione obrazy dla zapytania gravity falls music


Nareszcie muzyka powraca! Dziś postanowiłam, że postaram się bardziej udzielać na blogu, aby czytelników przybywało i żebyście Wy, stali bywalcy się nie nudzili. Może zauważyliście, może nie, ale pokusiłam się o malutkie ogłoszenie po lewej stronie. Naprawdę chciałabym publikować tutaj fanfiction innych osób - szczególnie, że na Wattpadzie się od tego roi.
Ale to przecież post o muzyce, a nie o fanfiction! Carmelia, co ty tu wypisujesz? A więc zaczynamy.

[Music Box] Yealt - [Music Box] Gravity Fall Theme


Nigdy nam się nie znudzi tworzenie Music Box'ów, prawda?




Najpierw zamierzałam ten utwór wsadzić do oddzielnego posta, ale uznałam, że w ten sposób będzie mi łatwiej. Jak oceniacie? Która wersja lepsza? Usunięta czy może ta oficjalna?


Ach, Mandopony... Wszystkie jego piosenki są wykonane na wysokim poziomie. Aż miło posłuchać.


Uwielbiam. To chyba jedna z moich ulubionych piosenek zainspirowanych Gravity Falls.
Dla takich samych fanów jak ja polecam polski cover TUTAJ.

Knitting Giant Beanies - It's Gonna Get Weird (Bill Cipher Cover)

Ktoś jeszcze pamięta tą starą piosenkę, którą dostaliśmy wiele miesięcy temu? Szkoda, że nie została zaśpiewana przez Alexa Hirscha we własnej osobie, ale mimo wszystko bardzo mi się podoba ten cover.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Remember: Reality is an illusion, the universe is a hologram, buy gold, bye!