mnie nie widać! yay!

piątek, 23 grudnia 2016

Piątkowe FallArty #17 - Trójkątna choinka?!


Znalezione obrazy dla zapytania gravity falls christmas
Czujecie już tą atmosferę?


A więc witam Was w piątek o 21:31. Jeszcze nie ma soboty, może zdążę to opublikować przed północą! Jutro jest bardzo wyjątkowy dzień, czyli długo wyczekiwana Wigilia. Czekacie na prezenty? Aby umilić Wam troszkę te kilkanaście godzin w niepewności czy tym razem Mikołaj przyniesie prezenty, zapraszam na kolejną dawkę FallArtów!

Christmas Dipper is not amused. by CherryVioletS
Dipper! Ależ ty uroczy~! Uwielbi-... (Sosna, będę ci wypominać to zdjęcie przez lata! LOL)
...
-.@3$#)!!1?//.,,,,,
99999999999999999999999999999999999999999999
wellwellwellwellwellwellwellwellwellwellwellwellwellwellwellwellwellwellwellwell

Znalezione obrazy dla zapytania bill cipher gif
Witajcie śmiertelnicy! Jestem Bill Cyferka! Dobrze się bawicie? To ja trochę popsuję Wam zabawę dziwnymi i chamskimi komentarzami. No dalej, pokażcie mi jakiegoś żenującego arta z Drzewem!

Znalezione obrazy dla zapytania gravity falls christmas
Serio Pine Tree? Kto chciałby dostać sweter na święta? Przecież to tak samo głupi prezent jak... No nie wiem, kubek! Tym razem się nie wykazałaś kreatywnością Gwiazdeczko!

Znalezione obrazy dla zapytania bill cipher christmas
[3]
No tak... Kto nie chciałby dostać swetra na święta...? -_- Nie wiem co powiedzieć...
PIĘKNY JESTEM, PRAWDA?

Znalezione obrazy dla zapytania gravity falls christmas
Jeśli nie wyślecie tego zdjęcia innym, będę Was nawiedzać w nocy!

Ohh, Stanford! A wiesz, co ja chciałbym dostać od ciebie pod choinkę?
Twoją duszę.

I saw @butterscotchbaronsartingblog ‘s Billsmas tree and couldn’t help drawing it o v o
No właśnie. Zauważyliście, że choinka jest trójkątna? To ja przychodzę do Was co roku, aby popsuć święta!

Ktoś chętny? Nie musisz nic płacić, po prostu uściśnij moją dłoń śmiertelniku!

ah yes the Christmas pinetree
Eeee...
Piękny jestem, prawda?

Kocham święta!
Nie. 
Wcale tego nie powiedziałem. 

It’s time to forget grudges ❄️
Sosna, zostaw mnie! Bo zacznie mi się podobać to całe dawanie prezentów!

Ja już nic nie m-mówię...

...

...
...


Merry Christmas from the Pines twins! 💫🎄 (available on my RedBubble)
To-to...

Gravity Falls - Merry Christmas! by FrostSentry150
Proszę, nie oceniajcie mnie, ale- Ja chyba zaczynam lubić tą głupią gwiazdkę. Ja... chyba już sobie pójdę.

Ale... Że co się tutaj właśnie stało?

Znalezione obrazy dla zapytania gravity falls christmas fanart

1 komentarz:

  1. Fantastic experience of learning after reading your blog. I would like to share an important information that experience. Thank you

    Currency Exchange In San Francisco

    OdpowiedzUsuń

Remember: Reality is an illusion, the universe is a hologram, buy gold, bye!