mnie nie widać! yay!

sobota, 3 grudnia 2016

Piątkowe FallArty #15 - Randomowość przede wszystkim~!



Nie mam pomysłu na te piątkowe (sobotnie?) FallArty. Próbowałam wymyślić jakiś ciekawy temat, ale ostatnio mam jakieś zaćmienie mózgu czy coś. Jednak nie mogę tak po prostu nie zrobić posta z piętnastoma obrazkami tylko dlatego, że nie mam pomysłu. Zatem dzisiaj kompletny random - daję to, co uważam za ładne i godne uwagi. ŁiiiiiiiI!

gravity falls





Ktoś oglądał? Ktoś coś wie? Jestem otwarta na wszelakie spoilery!!!
Przedstawienie Dippera jako Newtona to strzał w dziesiątkę! Nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale założę się, że nasz bohater jest takim samym nerdem jak Dipper. 
Tak przy okazji, to chciałabym zobaczyć jak Sosna gania z Billem z różdżką w ręce.


A co to? Po raz kolejny trafiam na FallArta będącego crossoverem świata czarodziejów z Gravity Falls. Czyżby to premiera nowego filmu tak wpłynęła na rysowników?

No i już wiadomo po co Bill więził Forda! Przecież on ma takie mięciutkie włoski! :3'

Znalezione obrazy dla zapytania canon human bill
[4]
Alex Hirsch, jak mogłeś? Zniszczyłeś marzenia wielu fanek. -_-------------

⚠
Nope, to wcale nie BillDip! NAH!
Ale ten spejs... Urzeka mnie ten arcik. Jest bardzo starannie wykonany, a kolory wprost idealnie dobrane. Autorko, masz mój respect!

I made this a little while ago, but I decided to move to Tumblr, so I’m uploading it on here too now ! :)
Bill! Wszędzie Bill! Która wersja najbardziej Wam się podoba? 

They may have become old men, but it’s as they say: Growing old is mandatory; growing up is optional~
Also whoa I finally posted something!! I haven’t been sucked into a black hole I’m still here!! On the planet!!!
Enjoy the Grunks :’D
I had fun with...
Och, Ford! Ale z ciebie śmieszek! Taki prosty obrazek, a chwyta człowieka za serce. Czyż nie widzicie tej rodzinnej więzi? Tych radosnych chwil? To jest takie-!
Randomowy czytelnik: Dobra, weź już przestań, Dotarło.
Wiem, że dotarło. Ale FallArt i tak prześliczny.


GF: Human Bill by evenica
I znów troszkę Billa. Takiej wersji jeszcze nie widziałam, ale jestem bardzo mile zaskoczona. A co Wy powiecie? Moi czytelnicy-eksperci od ludzkich wersji Billa?

Late as always, don’t mind me. For the Billdip week, a walk in the forest.
You may ask: is it a good idea to let Bill keep a hard object? No. Not at all.
Jak ja bardzo bym chciała, aby u nas jesień tak pięknie wyglądała. Co prawda kolorowe liście są, ale najczęściej już leżące na ziemi i podeptane. 

Czemu mi to przypomina mafię? Może to jest mafia? Czemu Dipper miałby być mafiozem!?
Uwielbiam arty Tybay. To połączenie bardziej realistycznego rysowania z kreskówką. Idealne!

Musiałam dać jeszcze choć jeden obrazek tej autorki. Szczególnie, że tutaj wymiata cieniowanie!

Ja chcę taką sukienkę! Czemu nigdy nie nauczyłam się szyć???

“ I just wish summer could last forever….
”
Can someone please hug this kid and tell her it’s not her fault? my poor girl….
I już drugi bardzo wzruszający obrazek dzisiaj! Mabel, nie smuć się! Gdyby Dipper nie był takim roztrzepańcem, to wyłączyłby krótkofalówkę, ty byś niczego nie usłyszała, a Bill nie przejąłby władzy!

Czy Wy oglądając finał, nie mieliście ochoty tak wskoczyć do ekranu komputera/telefonu/telewizora i wziąć udział w Weirdmageddonie?
Bo ja tak.

A skoro już przy randomowości jesteśmy, przedstawię Wam pracę nadesłaną przez jedną z czytelniczek - Evie Arts:


"Ostatnio rozmyślałam nad różnymi uniwersami. Wtedy do głowy wpadł mi pomysł na stworzenie alternatywnego uniwersum, Dragon Falls (niepowiązane z Dragon Ballem). Powstała już historia i wygląd części bohaterów. W załączniku wysyłam Dippera, z prośbą o ocenę takowego pomysłu na AU (Alternative Universe). "

Zanim zacznę oceniać pomysł na AU, ocenię sam rysunek. Jest bardzo starannie wykonany, a kłopotów z anatomią nie widzę. Zatem daję mocne 10/10 - obrazek jest estetyczny i ładny, a do tego spełnia swoją rolę, czyli pokazuje wygląd postaci w AU.
Teraz pomysł. Według mnie trafiony. Widziałam, że istnieje kilka przeróbek postaci z serialu na smoki, ale jako-takiego Alternative Universe nie widziałam. Twórz dalej, ponieważ pomysł ten ma szansę stać się bardziej popularny!

I na koniec standardowe pytanie: Jaki temat FallArtów chcecie za tydzień? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Remember: Reality is an illusion, the universe is a hologram, buy gold, bye!