mnie nie widać! yay!

niedziela, 7 lutego 2016

Between the Pines - streaming


Nie jestem złym człowiekiem, przecież poinformuję Was kiedy i gdzie będziecie mogli obejrzeć odcinek specjalny.
Odcinek specjalny: Between the Pines, prowadzony przez Alexa Hirscha i Dziecko Czasu. Poznamy odpowiedź na różne teorie, które nasz cudowny fandom wymyślał przez te kilka lat.
Between the Pines będzie mieć swoją premierę 08.02.2016r., o 8PM czasu amerykańskiego.


Na stream zapraszam tutaj: STREAM, o godzinie 2:00 (Tak, jeśli chcecie oglądać, to musicie się poświęcić i wstać tak wcześnie) 

Na stronie, którą podałam, jest specjalny licznik, jeśli ktoś chciałby dokładnie wiedzieć, za ile sekund rozpocznie się odcinek.
Nie pozostaje mi nic, jak życzyć Wam miłego oglądania, a ja idę po pokoju czytać książkę. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Remember: Reality is an illusion, the universe is a hologram, buy gold, bye!