mnie nie widać! yay!

piątek, 29 kwietnia 2016

Ogłoszenia parafialne


Ważne informacje, dotyczące bloga.
A więc tak... To są pierwsze Ogłoszenia Parafialne na tym blogu i są one dosyć ważne.

Jak zapewne zauważyliście, nawet pomimo moich obietnic, aktywność na blogu nie była zbyt wielka. Chciałam publikować jeden post na dzień, jednak po prostu nie dałam rady. I obawiam się, że takie problemy mogą się pojawiać do końca tego roku szkolnego. Nauczyciele zapowiadają teraz pełno sprawdzianów, więc nie zawsze mam czas, aby usiąść i na spokojnie, napisać porządnego posta.
Dlatego więc ogłaszam nabór redaktorów do bloga.
Na pewno jeśli będzie nas więcej, ten blog będzie miał szansę na dużą aktywność. Zatem jeśli jesteś fanem Gravity Falls, lubisz pisać o różnych rzeczach... Jeżeli masz pomysł na jakąś nową serię na blogu - muzykę, kącik artystyczny lub cokolwiek, napisz do mnie na maila: osielsk16@gmail.com
Wtedy już ustalimy wszelkie szczegóły.
I szczerze zachęcam do kandydowania na stanowisko redaktora, ponieważ taka przygoda z blogowaniem, jest naprawdę cudowna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Remember: Reality is an illusion, the universe is a hologram, buy gold, bye!