mnie nie widać! yay!

piątek, 29 lipca 2016

[Fanfiction] Trójkątne Szaleństwo


[Dark][Violence][Sci-fi]


Autor: Przeróbko Mania
Notka od autorki: Pisane na podstawie serialu Wodogrzmoty Małe i jest tylko własnym wymysłem kontynuacji.

Opis: 15-letnia Annie jest dziełem Billa Cyferki, któremu udało się uniknąć śmierci i za pomocą resztki swoich sił stworzył ją jednak czując że nie da rady więcej zrobić wysłała ją na ziemie do ludzkiej rodziny która pewnego lata zadecydowała wysłać dziewczynę do jej wujka do małej wsi zwanej Gravity Falls już pierwszej nocy zaczyna się dziać coś dziwnego. Czy dziewczyna odkryje czym naprawdę jest i jakie jest jej przeznaczenie?



A więc mamy pierwszy fanfic nadesłany przez czytelniczkę bloga! Widać, że akcja już powoli się rozkręca, ciekawe co będzie dalej!? Czy wszystko skończy się dobrze? Hmm, to już zostawiamy w rękach autorki. Mam nadzieję, że miło będzie się Wam czytało jej twórczość, a tymczasem ja zachęcam Was do nadsyłania swoich prac! Tutaj znajdziecie wszystko, czego potrzebujecie. :D

2 komentarze:

  1. Zapowiada się fajnie ale interpunkcja [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że to opowiadanie mnie zaciekawiło. ^^
    ~Cookie

    OdpowiedzUsuń

Remember: Reality is an illusion, the universe is a hologram, buy gold, bye!