mnie nie widać! yay!

środa, 3 sierpnia 2016

Codzienny Art #11 "Równolegli bracia"


Czy w równoległym świecie miłość będzie "taka sama"?


(teoria)
Bracia Pines. Od zawsze nie rozłączni... Tak było dopóki Stanford nie napisał... dzienników.
Niby wszystko takie same, ale sam brat Stanley'a się zmienił..

(opis arta)
Na fallarcie widać Forda i Stana lecz w odwróconej wersji wodogrzmotów. 
Opis Stanley'a
  • Siwe włosy, brązowe włosy i ślady po ścięciu zarostu.
  • Opaska na oku z odwróconym księżycem.
  • Okulary 
  • Niebieski garnitur, zielononiebieska kokarda/muszka na szyi.
  • Zmartwienie/Bycie pod presją czegoś(kogoś)



Opis  Stanforda
  • Siwawe brązowe włosy, nerdy.
  •  Taki sam garnitur jaki ma jego bliźniak.
  •  Szalik z broszką w kształcie ręki na dzienniku z niebieską kropką*.

Opis tła
  • pastelowa, pusta przestrzeń.


(Ode mnie)
Uważam, że fallart jest bardzo dobrze dopasowany do tematu Reverse Falls. 



(Historia)
Wiedziałem, że jeżeli tego nie zrobię to on będzie zły. Musiałem to załatwić jednak jeżeli mi się nie uda? Będzie po mnie, ale przecież czytałem instrukcję parę razy, Musi się udać Nawet jeżeli umrę to maszyna pozyska ze mnie energię. To wszystko dla mojego brata. Co z tego, że jest zachłannym snobem. Ważne, że mnie kocha,

*Znaczy to wygląda jak szalik... xd



~Cookie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Remember: Reality is an illusion, the universe is a hologram, buy gold, bye!