mnie nie widać! yay!

niedziela, 24 lipca 2016

Piątkowe FallArty #8 - CipherHunt edyszyn


Pora na edycję specjalną poświęconą #CipherHunt! 


Uwaga! Jako, że jest to special edyszyn, będzie tutaj albo dużo, albo mało fanartów. Zależy, ile znajdę. XD

psychicpumpkinpi:
“*a cackle is heard in the distance*
”
Alex wie doskonale, że go za to nienawidzimy. 48 godzin układania puzzli, które jeszcze nie zostały skończone!? Welp, czemu nie?

FUN FACT #1:

W puzzlach naleziono kopertę wypełnioną po brzegi fałszywą kasą. 


koilander:
“ the “see you next summer” quote is really starting to hit me with the hunt.
”
[2]

demona-silverwing:
“No Escape
How can I not draw the stangst? Based on this. #Cipherhunt art
I wanted it to be a sketch, but painting it was too much fun :)
Part 2 coming soonish (I hope)
”
[3]
Za dużo fałszywej forsy! Za dużo Filbricka!

spinetrick:
“so uhh how are those daddy issues stanley
”
[4]
"Can't sleep can't sleep can't sleep can't sleep can't sleep"

flasho-d:
“CIPHER HUNT IS SO AWESOME
”
[5]

demona-silverwing:
“Because why not?
#Cipherhunt
”
[6]
W sumie... Czemu nie? Nawet jest teoria, która brzmi w ten sposób: Bill, kiedy umarł, rozbił się na kawałeczki. Teraz my, układając te puzzle, składamy go do kupy!


[7]
Haha, i tak potrząśniemy jego ręką! QwQ Nie trudź się Fordziu, twoje ostrzeżenia nie zostaną wysłuchane.


[8]
A co, jeśli on tam na nas czeka? I nie dopuści, byśmy potrząsnęli ręką Billa?
Oh, noooooo...

[9]
To jest cudowne - jedna gra jednoczy se sobą wszystkich fanów Gravity Falls. Ludzie, którzy nigdy dotąd się nie znali zaczynają współpracować i zawierają nowe przyjaźnie!

I na koniec coś ode mnie ^^
Tak. Jestem taka popaprana, że zarywam nocki, aby śledzić rozwój wydarzeń. Możecie mnie nazywać wariatką, mam to gdzieś. :D

2 komentarze:

  1. Stanfoooord! Tak, wiem...To ma być poświęcone Billowi i temu, że każdy chce potrząsnąć jego łapką. Ale...czyż to nie jest urocze?! Fordzio, który ostrzega wszystkich ludziuf świata, żeby tego nie robili?! To było oczywiste, że w tym poście pojawi się Stanford. No...nie moja wina, że jaram się prawie wszystkim z nim związanym, ale...ten komiks...zbyt piękne, żeby to ogarnąć...(jak poprzedni piątkowy Fallart)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz, że w nie pisałam notek, ale blogger mi zaczął odwalać (usuwało mi notkę po kliknięciu"opublikuj". ;-;
    Teraz jestem aktualnie w sklepie .-.
    Na szczęście mój brat mi naprawił! Nie miałam również dostępu do e-maila, bo hasło zgubiłam ;-;


    A tak ogólnie super pomysł z fallartami z Cipher Hunt :3
    ~Cookie

    OdpowiedzUsuń

Remember: Reality is an illusion, the universe is a hologram, buy gold, bye!